Skip to main content

Home » Financieel administratief medewerker

Financieel administratief medewerker

Amsterdam Fulltime

Waar kom je te werken?

TMA Logistics is een logistiek bedrijf met meerdere vestigingen. Waarbij de meeste vestigingen zijn geconcentreerd  rondom het Noordzeekanaal gebied, zoals Amsterdam, Velsen-Noord, Beverwijk, IJmuiden. Andere vestigingen zijn Antwerpen, Alkmaar Harlingen en Kampen.

In 2011 is TMA ontstaan door een fusie tussen Thor Shipping (Agency), MEO(stuwadoor) en ACS (warehousing). Door deze fusie en het uitrollen van onze strategie zijn we een dominante logistieke speler geworden die in 10 jaar tijd verdrievoudigd is en nog steeds vol inzet op groei en ambities.

Wij bieden innovatieve en duurzame logistieke oplossingen voor onze klanten. Deze werkzaamheden zijn o.a.

  • Laden lossen van (zee) schepen
  • Port logistics
  • Warehousing
  • Forwarding
  • Transport
  • Agency
Omschrijving werkzaamheden:

Je bent medeverantwoordelijk voor de dagelijkse financiële en administratieve werkzaamheden. Denk hierbij aan;

  • debiteuren- en crediteurenadministratie;
  • het digitaal verzamelen, sorteren en controleren op juistheid van binnenkomende facturen;
  • het  verwerken van in- en verkoopfacturen in onze financiële systemen;
  • het betaalbaar stellen van facturen en het doen van (spoed-)betalingen;
  • het verwerken van de dagelijkse bankmutaties;
  • incasso van openstaande vorderingen;
  • Het signaleren en herstellen van onvolkomenheden in de financiële administratie;
  • in voorkomende gevallen ondersteunende facilitaire werkzaamheden, zoals het bestellen van kantoorartikelen;
Wie zoeken wij?

Wij zoeken een gedreven en enthousiaste administratieve collega die secuur kan werken en affiniteit heeft met logistiek.

Je bent communicatief sterk en kan goed in teamverband werken alsmede zelfstandig.

In het bezit van een financiële/administratieve opleiding op MBO-niveau en relevante werkervaring. Ook heb je de skills om goed te werken met Word, Excel en een boekhoud software.

Je legt verantwoording af aan de Finance manager.

Wat bieden wij?

We zoeken iemand die voor 32-40 uur beschikbaar is. Verder bieden wij een markt conform salaris, pensioen regeling, leaseauto, laptop en telefoon. De mogelijkheid om thuis te werken, indien het werk dit toelaat.

Een dynamische omgeving die groeit. Waarbij de uitdagingen met positief gevoel tegemoet gegaan kunnen worden. Er voldoende ruimte is voor persoonlijke groei, werkplezier en bovendien een directie die uitdagingen erkent en maatregelen zal ondersteunen.

Je standplaats is op het hoofdkantoor in Amsterdam. Daarnaast zal je ook op de andere locaties zichtbaar zijn .

Direct solliciteren

Sollicitatieformulier

    Upload je C.V.

    Upload je motivatie

    Leave a Reply